Sloboda i za Orbana : Ko nije objavio već čuveni oglas madarske vlade

Plaćeni oglas sa sedam tačaka, koji je objavila madjarska vlada, postigao je svoj cilj : neki su evropski listovi odbili da ga objave, ali o njemu govore i prepričavaju ga – svi.

Orbanova vlada nije objavila spisak svetskih listova, koji su odbili da od nje uzmu pare objasnjavajući, kao The Times of Malta, da onome ko krši ljudska prava i medijske slobode ne treba dozvoliti da se tim pravima i slobodama koristi kako bi reklamirao svoje stavove.

Pored hrvatskog Večernjeg lista u našem komšiluku, Orbanov oglas su, prema saznanjima Rojtersa, objavili i Mlada fronta Dnes u Češkoj, Le Figaro u Francuskoj, ABC u Španiji, Jyllinds – Posten u Danskoj…

A odbili su ga The Times of Malta, De Standard, La Libre Belgique i De Morgen u Belgiji, Dagens Nyheter u Danskoj…

 

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com