Šef Rosnjefti dobio još jedan spor s medijima

List Vedomosti sa svog sajta mora da ukloni tekst o gradnji kuće Igora Sečina, šefa druge po veličini ruske naftne kompanije.

Sečin

Tim tekstom je, odlučio je Ostakinski sud u Moskvi, povredjeno pravo Sečina na privatnost.

Sečin nije zahtevao materijalno obeštećenje. On protiv lista Novaja gazeta vodi spor pred Basmanskim sudom u Moskvi, povodom teksta u kojem se govori o njegovoj jahti.

Sečin je ranije tužio magazin Forbs Rusija zbog objavljivanja podataka o njegovoj plati. I taj spor je dobio.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com