Umesto 7,4 miliona, novosadski Dnevnik prodat za tek 600 evra

Novi vlasnik 55 odsto novosadskog lista Dnevnik, i istoimenog portala, prošle nedelje je postala Novosadska TV, koja je u vlasništvu kompanije Srbija Danas.

Kako piše portal Raskrinkavanje, Novosadska TV je 55 odsto kompanije Dnevnik Vojvodina Press kupila za 600 evra i to od nemačke kompanije Mediengruppe balkan GMBH. Preostalih 45 odsto Dnevnika, dodaje Raskrinkavanje, u rukama je kompanija Biljni lekar, Galens Invest, Contex energy, Promist i SZR Rapid Jasna Bokan.

Novosadski Dnevnik je pre tri godine prošao tri kruga privatizacije, bez uspeha. Tražena cena za to medijsko preduzeće u jednom momentu je iznosila čak 7,4 miliona evra.

Srbija Danas u svom vlasništvu, pored Novosadske TV (nekadašnja TV Apolo), ima i istoimeni portal.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com